Hasbro uruchamia globalną kampanię promującą Monopoly

Firma Hasbro uruchomiła globalną kampanię promującą najnowsząwersję gry Monopoly.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje współpracę jednego z największych na świecieproducentów zabawek i gier planszowych z firmą Google, w ramachktórej powstanie internetowa wersja Monopoly.

Przygotowana przez agencję Tribal DDB kampania rusza 9 wrześniaw 26 krajach. Będzie ona promować Monopoly City - wersję, w którejgracze w trakcie gry budują od podstaw na środku planszytrójwymiarowe miasta.

Tymczasem internetowa wersja gry będzie trwała cztery miesiące ipozwoli na kupowanie i sprzedawanie nieruchomości na dowolnej ulicyna świecie. Aby zamienić całą planetę w jedną wielką planszę,wykorzystane zostaną technologie serwisów Google Maps i GoogleEarth.

Celem całej kampanii jest skierowanie odbiorców do gry wMonopoly w sieci i zachęcenie ich do kontynuacji zabawy w świecierzeczywistym z wykorzystaniem edycji City.

źródło: New Media Age

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami