Hasłem "Bądź zawsze w sosie" Popeyes promuje nowe menu

Sieć restauracji Popeyes rozszerza kategorię swoich produktów o Louisiana Wings & Nuggets wprowadzając do menu skrzydełka i nuggetsy w 3 sosach. Promuje je nową kampanią pod hasłem “Bądź zawsze w sosie”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hasłem "Bądź zawsze w sosie" Popeyes promuje nowe menu

Wyróżnikiem nowej oferty Popeyes mają być glazurowane Fillet Nuggets, czyli kurczaki bez kości w 3 sosach do wyboru. 

- Taką ofertę ciężko znaleźć na polskim rynku w podobnych konceptach, a jest to prawdziwa gratka dla wielbicieli kurczaka bez kości, dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie tej pozycji w naszym menu. Od teraz oprócz dobrze już znanych skrzydełek w sosie Voodoo Sweet Chilli – Voodoo Wings nasi goście będą mogli skosztować 2 kolejnych sosów: Bold BBQ Wings (wędzony, klasyczny sos amerykański) oraz Cheese Wings (kremowy sos serowy). Kolejna nowością są właśnie Filllet Nuggets dostępne także we wszystkich 3 sosach - Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Popeyes.

Wszystkie produkty można kupić w opcjach solo oraz w zestawach (średnie frytki i nielimitowany refill dowolnego napoju) po 3, 5 i 8 sztuk.  Launchowi produktów towarzyszy kampania pod hasłem „Bądź zawsze w sosie”, które można odczytywać na dwóch różnych poziomach.

- Być w sosie to być w dobrym humorze, ale w Popeyes można też być fizycznie w sosie z naszych Louisiana Wings&Nuggets  - lekko zabrudzonym i to też jest ok!  Wychodzimy z założenia, że jedzenie sprawia nam dużo radości, że dzięki niemu “jesteśmy w sosie” i po spróbowaniu nowych pozycji w Popeyes poprawia nam się humor - komentuje Jakub Aleksandrowicz.

Kampania promująca nowe menu potrwa kilka tygodni i swoim zasięgiem obejmie działania digital, w tym social media oraz in-store. Popeyes do współpracy zaprosił też influencerów, którzy wymiennie przeprowadzą tzw. eksperyment sosologiczny, sprawdzając, jak bardzo Polacy są w sosie (przed i po zjedzeniu produktów marki), czy specjalny “car testing” potraw restauracji. Kampanię i kreacje przygotowała agencja Polot, za reklamy digitalowe odpowiada agencja Adcookie.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych