Havas Media z Quattro por Quattro obsłużą mediowo kampanię resortu infrastruktury

Konsorcjum firm Quattro por Quattro i Havas Media zaplanuje i kupi czas reklamowy w stacjach telewizyjnych i radiowych do kampanii pod hasłem „Prosto do funduszy” organizowanej przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Liczba i nazwy pozostałych uczestników postępowania prowadzonego w formie rozeznania rynku nie zostały podane. Nie ujawniono też wartości kontraktu zawartego z wybranymi firmami.

Quattro por Quattro to agencja strategiczna, a Havas Media to dom mediowy należący do Havas Media Group.

Przypomnijmy, że resort infrastruktury szukał dostawcy mediów do kampanii „Prosto do funduszy” w ekspresowym tempie - dając zainteresowanym firmom cztery dni robocze na przygotowanie ofert.

Akcja ma ruszyć 4 października i potrwa do 10 grudnia br. Reklamy do niej przygotowała agencja Eskadra.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat