Havas przejął malezyjską agencję Immerse, chce zwiększyć ekspansję na rynku azjatyckim

Francuski holding Havas kupił malezyjską agencję startegiczno-kreatywną Immerse.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja po fuzji zmieniła nazwę na Havas Immerse. Specjalizuje się w doradztwie strategiczno-kreatywnym oraz digital marketingu. W swoim portfolio ma takie marki jak  Volvo, Mitsubishi Motors, F&N, Wrigley, Magnum czy Dove. Realizuje usługi na rynkach malezyjskim i singapurskim. Zatrudnia ponad 50 pracowników.

Przejęcie Immerse stanowi ważny strategiczny krok dla grupy Havas, który chce być bardziej obecny w kluczowym dla regionu Azji rynku malezyjskim.

- Dołączenie Immerse zwiększy naszą wiedzę i doświadczenie w Malezji, która z punktu widzenia grupy Havas jest istotnym rynkiem. To przejęcie świadczy o naszym zaangażowaniu w regionie Azji Południowo-Wschodniej, który w ciągu ostatnich lat rozwija się imponująco - komentuje szef Havas Group Yannick Bolloré.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję