HBO Polska wybiera Universal McCann za Havas Media

Universal McCann wygrał przetarg na obsługę mediową HBO Polska. Poprzednio zajmował się tym Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Universal McCann będzie odpowiadał za planowanie i zakup wszystkich mediów do kampanii reklamowych HBO Polska.

W przetargu starające się o to zlecenie domy mediowe otrzymały zadanie zaplanowania kampanii dla jednego z seriali HBO. Nie podano, które inne domy mediowe brały udział w przetargu ani na jak długo zaplanowano współpracę z Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej