Heineken o piciu alkoholu podczas pracy zdalnej (wideo)

Marka piwa Heineken rozpoczęła kampanię, w której zwraca uwagę na spożywanie alkoholu podczas wykonywania pracy zdalnej z domu. Przygotowała ją agencja Publicis Italy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mark Heineken przypomina, że w związku z pandemią COVID-19 dla wielu ludzi praca zdalna stała się już codziennością.

Ten nowy sposób pracy niósł ze sobą niekończące się rozmowy, zmęczenie zoomem, trudności w oddzieleniu pracy od życia i niestety nowe złe nawyki. Wśród nich spożywanie alkoholu w godzinach pracy.

Nowa kampania Heinekena „Smart Working?” przypomina konsumentom, aby uważali na to, jak i kiedy spożywają alkohol  oraz zachęca ludzi, aby nigdy nie pili alkoholu podczas jej wykonywania, nawet w domu.

 

Marka zachęca, by nie spożywać napojów alkoholowych. Jako alternatywą oferuje im Heineken 0.0.

- Heineken zawsze stara się opowiedzieć prawdziwe historie, które przemawiają do ludzi na całym świecie. Dzięki „Smart Working?” kampania promuje odpowiedzialną konsumpcję przedstawiającą wydarzenia z życia wzięte przez pryzmat rozmów wideo - sytuacje, z którymi ludzie albo się spotkali, albo byli ich częścią. Poprzez nasz przekaz kampanii zachęcamy ludzi, aby nigdy jednocześnie nie pracowali i nie pili - mówi Bram Westenbrink, globalny starszy dyrektor firmy Heineken.

Kampania została wyprodukowana przez The Family, a jej kreację przygotowała agencja Publicis Italy. Film wyreżyserował Andrew Lang, który zobrazował typową sytuację pracy z domu przez pryzmat wideorozmowy. Akompaniamentem muzycznym w spocie jest utwór "In the Hall of the Mountain King" zmiksowany przez Sizzer Amsterdam.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem