Heineken w nowej kampanii "We'll meet again" celebruje ludzką kreatywność w czasie lockdownu (wideo)

Marka piwa Heineken rozpoczęła w poniedziałek globalną kampanię "We'll meet again", w której celebruje ludzką kreatywność w czasie pandemii i związanych z nią ograniczeń. Przygotowała ją agencja Publicis Italy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Heineken w nowej kampanii "We'll meet again" celebruje ludzką kreatywność w czasie lockdownu (wideo)

Marka w spocie wyreżyserowanym przez François Rousseleta pokazuje kreatywność nowatorskie sposoby ludzi na przetrwanie w czasie pandemii COVID-19 i związanych z nią ograniczeń.

Spot "We'll meet again", który jest dostępny na YouTube, rusza dokładnie rok po premierze pierwszej kampanii #SocialiseResponsible firmy Heineken, "Ode to close", która była pierwszą z serii kreacji, która okazała się wsparciem dla konsumentów podczas globalnej pandemii.

Kreacja ukazuje różne sposoby, dzięki którym ludzie sprawili, że przyziemne, codzienne chwile zamknięcia w domach w czasie lockdownu stały się czymś nieoczekiwanym i zabawnym na różne sposoby, od ubierania się, aby robić wrażenie podczas wyrzucania śmieci, po zamianę psiego spaceru w imprezę taneczną dla jednej osoby. Kampania ma doceniać tych, którzy wykorzystali swoją kreatywność, aby utrzymać dobry nastrój po ponad roku pandemii i związanych z nią ograniczeń.

Film został nakręcony w Barcelonie w Hiszpanii.

Bram Westenbrink, dyrektor globalny Heineken, powiedział: - W Heineken naszym celem jest opowiadanie historii, które przemawiają do ludzi na całym świecie. Kiedy ponad rok temu uruchomiliśmy "Ode to close" niemal cały świat był zamknięty, a nasze przesłanie skupiało się na bezpieczeństwie naszych klientów - Socialize Responsiable. Kampania "We'll meet again" czerpie ze zbiorowego odczucia chwili, pokazując rzeczywiste doświadczenia, z którymi prawie każdy może się utożsamić, celebrując odporność i wyobraźnię z jasnym przesłaniem nadziei na przyszłość.

"We'll meet again" to najnowsza kampania platformy #SocialiseResponsiable, która skupia się na podtrzymywaniu życia towarzyskiego w odpowiedzialny sposób na całym świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś