'Hela w opałach' nie dała rady konkurencji

Nadawana w niedzielne wieczory w TVN trzecia seria sitcomu "Hela wopałach" miała mniejszą widownię od propozycji konkurencyjnychstacji. Cieszyła się także mniejszą popularnością niż emitowana roktemu pierwsza odsłona serialu.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność trzeciego sezonu "Heli w opałach" wyniosła2,56 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 18,69 proc. (wgrupie 4+) i 21,09 proc. (w grupie 16-49) - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Wyższą widownię od drugiej serii miała pierwsza, która emitowanabyła przez TVN w analogicznym okresie zeszłego roku. Oglądało jąśrednio 2,85 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 20,94proc. i 25,29 proc.

W czasie nadawania "Heli w opałach" (niedziele 18.30) TVN zajęłaczwarte miejsce pod względem udziałów w rynku telewizyjnym. Liderembyła TVP 1, emitująca w tym czasie m.in. programu "Szkoda gadać" i"Ranczo Wilkowyje - jak powstawał film", które wybierało 2,86 mlnwidzów. Na drugim miejscu znalazł się Polsat (m.in. "RodzinaZastępcza Plus" i "Wydarzenia"; 2,7 mln), a na trzecim uplasowałasię TVP 2 (m.in. "Panorama" i "Starter"), która z widownią napoziomie 2,58 mln, niewiele wyprzedzała TVN.

Na reklamach emitowanych wokół trzeciej serii "Heli w opałach"TVN zarobiła w sumie 6,1 mln zł (dane cennikowe netto, bezrabatów).

Jak wynika z danych telemetrycznych trzeci sezon sitcomuoglądały najchętniej kobiety, widzowie od 25 do 44 lat oraz powyżej50. roku życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby zwykształceniem podstawowym i średnim.

Kolejna, czwarta seria "Heli w opałach" pojawi się w TVN wiosnąprzyszłego roku. Zdjęcia do nowych odcinków mają ruszyć wstyczniu.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?