„Hell’s Kitchen 5” straciło 170 tys. widzów. Polsat szuka nowego prowadzącego

Piątą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,48 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu trzecią serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 22,67 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Hell’s Kitchen 5” straciło 170 tys. widzów. Polsat szuka nowego prowadzącego

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można było w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 1 marca do 3 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność dziesięciu premierowych odcinków piątej serii formatu wyniosła 1,48 mln widzów. Przełożyło się to na 9,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu, który zgromadził przed telewizorami 1,65 mln oglądających. Drugie miejsce zajął finał produkcji, który również przyciągnął przed ekrany 1,65 mln widzów.

Oglądalność trzech topowych odcinków „Hell’s Kitchen 5”

Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. trzecia edycja reality-show gromadziła o 170 tys. więcej widzów - 1,65 mln oglądających, co przełożyło się na 10,19 proc. udziału w grupie 4+ oraz 16,20 proc. w 16-49 (zobacz szczegółowe dane).

Z kolei nadawana jesienią ub.r. czwarta seria formatu miała 1,63 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 10,14 proc. i 15,96 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 5” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Zdecydowanym liderem w tym paśmie była Dwójka emitująca wówczas gł. hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekładało się aż na 31,33 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „Na Wspólnej” i „Singielka”; 9,24 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (gł. kroniki sportowe, „Pogoda” i serial „Rozdarte serca”; 6,03 proc. udziału). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wpływy reklamowe z 10 premierowych odcinków kulinarnego formatu wyniosły 22,67 mln zł. Dla porównania druga edycja z reklam zarobiła 22,06 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dodajmy, że w finałowym odcinku programu, na kilka minut przed ogłoszeniem wyników i nazwiska zwycięzcy show, Wojciech Modest Amaro poinformował, że nie będzie prowadził kolejnej edycji formatu. Nie podał on też nazwiska swojego następcy. Jak wynika z naszych informacji, Polsat niebawem ma ruszyć z castingiem na nowego prowadzącego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?