Herbapol w nowej kampanii promuje herbatki ziołowe

W trwającej kampanii, obejmującej wiodące stacje telewizyjne oraz kanały digital, Herbapol-Lublin promuje linię herbatek ziołowych Zielnik Polski. Działania prowadzone są pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”, które definiuje nową platformę komunikacyjną firmy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Herbapol w nowej kampanii promuje herbatki ziołowe

W nowej kampanii Herbapol zaznacza swój bliski związek z naturą. To ona jest źródłem składników, na bazie których powstają produkty tej marki.  

Jednocześnie nowoczesna forma kampanijnego spotu, podkreśla, iż Herbapol-Lublin ze swoją misją idealnie wpisuje się w aktualne trendy. – To naprawdę wyjątkowe, iż firma, za którą stoi ponad 75 lat wiedzy i doświadczenia, potrafi być tak znakomicie osadzona we współczesności – podkreśla Agnieszka Pragacz, senior brand manager w Herbapolu. – Właśnie taki jest Herbapol – autentyczny, naturalny, innowacyjny.

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej