„Hey, ho, let’s go!” hasłem promującym Rozgrzewające Sery w KFC

McCann Poland i Weber Shandwick odpowiadają za najnowszą kampanię KFC – „Hey, ho, let’s go!”, która promuje ofertę Rozgrzewające Sery. Akcja kierowana jest głównie do pokolenia Z.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
„Hey, ho, let’s go!” hasłem promującym Rozgrzewające Sery w KFC
fot. KFC

Rozgrzewające Sery z KFC to sezonowa oferta, na którą składają się dania łączące serowy makaron z  kurczakiem, a także Serowe Macaroni iTwist oraz Serowe Macaroni Cheeseburger.

Dzięki dynamicznej komunikacji wizualnej, wykorzystaniu kultowego utworu „Hey, ho, let’s go!” zespołu The Ramones i zintegrowanym działaniom online oraz offline, kampania podkreśla, że KFC to miejsce, które rozgrzewa zarówno ofertą, jak i atmosferą. 

Działania w ramach kampanii obejmują komunikację w mediach społecznościowych, konkurs dla konsumentów, kreatywny event w Warszawie, współpracę z influencerami oraz aktywności PR. Przygotowane zostały również spoty, których emisja zaplanowana jest w telewizji i digitalu. 

15 stycznia na Instagramie KFC wystartował konkurs, w którym marka rzuciła niecodzienne wyzwanie. Polega ono na znalezieniu w przestrzeni miasta czerwonych świateł, które nawiązują do marki i prowadzą prosto do rozgrzewającego świata KFC. Do wygrania są limitowane, „panierowane” rękawiczki sygnowane logo KFC.

Za koncepcję kreatywną, strategię i działania digital oraz social media odpowiada McCann Poland, a za PR i event – Weber Shandwick. Media zaplanował Zenith, a spoty wyprodukowało Dynamo. Kampania obejmuje także rynki czeski i węgierski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"