Heyah bez zwierząt i memów reklamuje „smartfonowy internet” (wideo)

W nowej kampanii reklamowej taryfy Heyah (oferowanej przez T-Mobile Polska) promowana jest nowa oferta internetu mobilnego. Jest to pierwsza akcja marketingowa Heyah przygotowana przez agencję Brain.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Heyah bez zwierząt i memów reklamuje „smartfonowy internet” (wideo)

Nowe reklamy Heyah prezentują usługę internetową dostępną w ramach nowych pakietów w tej taryfie (zobacz ich szczegóły). Przede wszystkim podkreślają, że po wykorzystaniu ustalonego limitu można dokupić dodatkowy pakiet danych, np. 3 GB za 19,99 zł. Jest to określane jako „internet co się zowie” i „smartfonowy internet”.

Jest to pierwsza kampania reklamowa Heyah przygotowana przez agencję Brain, która po wygranym niedawno przetargi przejęła obsługę marki od G7 (więcej o tym). W spocie pokazywany jest chłopak, który bawi się smartfonem, symbolizujący grupę docelową taryfy. To spora zmiana w porównaniu z poprzednimi reklamami, których bohaterami były głównie zwierzęta przedstawiane w stylistyce internetowych memów - jesienią ub.r. reklamowały pakiety „niedopsiegadania” (zobacz to), a wcześniej w wielu spotach występował animowany Jak (obejrzyj jedną z tych reklam).

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"