Hiszpańskie ministerstwo ds. równości z kampanią „Każde ciało jest dobre na plażę”

Hiszpańskie ministerstwo ds. równości w letniej kampanii podkreśla, że każdy ma prawo spędzać czas na plaży, niezależnie od tego jak wygląda.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Hiszpańskie ministerstwo ds. równości z kampanią „Każde ciało jest dobre na plażę”
(fot. Facebook/Ministerio de Igualdad)

Hiszpańskie ministerstwo ds. równości rozpoczęło kampanię „Lato jest nasze”, w której zachęca kobiety o wszystkich kształtach i rozmiarach do wychodzenia na plaże.

Zdjęcie promujące kampanię przedstawia kobiety o różnych typach ciała, w różnym wieku i o różnym pochodzeniu etnicznym, wypoczywające na plaży. „Każde ciało jest dobre na plażę” - powiedziała Ione Belarra, sekretarz generalna partii Podemos, minister praw socjalnych.

Inicjatorem kampanii jest Instytut Kobiet. „Różne ciała, wolne od stereotypów płciowych, zajmujące wszystkie miejsca. Lato należy również do nas. Wolnych, równych i różnych” – napisała na Twitterze dyrektorka instytutu Antonia Morillas.

Hiszpańskie ministerstwo równości powstało w 2008 roku. Jego celem jest eliminowanie niesprawiedliwości społecznej i przejawów dyskryminacji w przestrzeni publicznej. Resort zawiesił działalność w 2010 roku, wznowiono ją dwa lata temu, za drugiego rządu obecnego premiera Pedro Sancheza. Ministerstwem kieruje Irene Montero z partii Podemos.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sports-illustrated-rownosc-plci-nowy-model-reklamowy-wydania-sports-illustrated-swimsuit,7170048644421761a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta