Hoop Polska zmienia dział sprzedaży, Paweł Wolnicki dyrektorem

Firma Hoop Polska zreorganizowała swój dział sprzedaży. Jego dyrektorem został Paweł Wolnicki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Hoop Polska argumentuje, że przekształciła swój dział sprzedaży, ponieważ o ile dotychczas koncentrowała się na obsłudze kanału tradycyjnego, o tyle obecnie przesuwa dynamikę sprzedaży do hipermarketów i sklepów dyskontowych. Firma skupia się też na swoich najsilniejszych markach, które osiągają najlepsze wyniki sprzedażowe.

W związku z tym Hoop Polska na nowo określiła zakres kompetencji i odpowiedzialności pracowników działu sprzedaży. Jednocześnie zmniejszono liczbę jego pracowników. Ma to przynieść firmie oszczędności.

grafika

Dyrektorem zmienionego działu sprzedaży Hoop Polska został Paweł Wolnicki (na zdjęciu), który ostatnio był wiceprezesem zarządu FoodCare (wcześniej Gellwe). Z firmą tą był związany przez ponad 10 lat, pełniąc kolejno funkcje key account managera, national key account managera, dyrektora ds. sieci handlowych i dyrektora sprzedaży.

W nowym dziale sprzedaży Hoop Polska stanowisko dyrektora sprzedaży tradycyjnej objął Adam Frajtak, a dyrektora sprzedaży nowoczesnej – Marcin Skowron.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style