HSBC przenosi globalną obsługę reklamową z J. Walter Thompson do Saatchi&Saatchi

Bank HSBC rozstrzygając przetarg na globalną obsługę reklamową zdecydował się na wybór agencji Saatchi&Saatchi. Tym samym kończy współpracę z agencją J. Walter Thompson.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
HSBC przenosi globalną obsługę reklamową z J. Walter Thompson do Saatchi&Saatchi

Saatchi&Saatchi zajmie się stworzeniem nowego, wielokanałowego pozycjonowania marki HSBC, które ma obejmować również reklamy telewizyjne.

Obsługą banku zajmie się biuro w Londynie, które będzie współpracować z siostrzanymi agencjami DigitasLBi i MSLGroup.

Agencja JWT z Londynu, z którą dotychczas współpracował HSBC stworzyła jedną z najgłośniejszych kampanii banku m.in. reklamę tv „Lemoniada”.

Agencja Saatchi&Saatchi współpracuje z HSBC od 2012 roku, ale nie w zakresie globalnej obsług reklamowej. Obsługuje m.in. działania związane ze sponsorowaniem przez bank turniejów golfa czy rugby, czy projekt HSBC Premier.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?