Hypermedia: Joanna Malinowska przyszła z McCann Worldgroup, Mateusz Strześniewski awansował

Joanna Malinowska i Mateusz Strześniewski objęli funkcje team leaderów w zespole międzynarodowym agencji Hypermedia (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Malinowska przeszła z McCann Worldgroup, a Strześniewski awansował na to stanowisko.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Hypermedia: Joanna Malinowska przyszła z McCann Worldgroup, Mateusz Strześniewski awansował

Jako team leader Joanna Malinowska dołączyła w Hypermedia do nowo utworzonego zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów agencji w zakresie m.in. digital production w Europie i na kilkunastu innych rynkach. Poprzednio pełniła funkcję regional account supervisora w McCann Worldgroup, nadzorując pracę zespołu obsługującego MasterCard w zakresie ATL, BTL, digital, event i shopper. Ogółem z branżą marketingową jest związana od 10 lat. Realizowała projekty dla takich firm i marek jak m.in. Raiffeisen Polbank, Whiskas, Sheba, Pepsi, Lays, Mennica Polska, Roca i Flugger.

Mateusz Strześniewski jako team leader jest odpowiedzialny w Hypermedia za zarządzanie zespołem projektowym/client service, a także obsługę kluczowych klientów takich jak Amway i Geberit. Zanim dołączył do agencji, pracował przez 5 lat w międzynarodowej firmie konsultingowej specjalizującej się w optymalizacji procesów zarządzania. Przygotowywał i wdrażał tam projekty mające na celu poprawę konkurencyjności klientów poprzez zwiększenie efektywności działań indywidualnych oraz zespołowych, a także poprawę produktywności. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu brytyjskiego Durham University.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska