„I kto tu jest sprytnym kotem?” - nowa kampania marki Felix (wideo)

Pod hasłem „I kto tu jest sprytnym kotem?” Nestle Polska rozpoczęło kampanię reklamową marki karmy dla kotów Felix (Purina). Za jej realizację odpowiadają McCann Warsaw i MEC.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
„I kto tu jest sprytnym kotem?” - nowa kampania marki Felix (wideo)

W kampanii promowany jest najnowszy produkt, Felix Senations Crunchy - jest to połączenie mokrej karmy z suchą, chrupiącą posypką.

30 sekundowy spot reklamowy promujący nowość jest emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVN i Polsat. W celu wzmocnienia kampanii spot będzie również dostępny na platformie internetowej YouTube. Zaplanowane są także samplingi w wybranych sklepach na terenie całego kraju.

Za adaptację spotu reklamowego na polski rynek odpowiada agencja McCann Warsaw. Z kolei za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON