IAR sprzedaje serwisy Mediom Regionalnym

Spółka Media Regionalne (wydawca m.in. Gazety Pomorskiej, liderasprzedaży wśród gazet regionalnych) podpisała umowę z InformacyjnąAgencją Radiową (IAR) na zakup serwisów z depeszami - ustaliłportal Wirtualnemedia.pl.

RPS
RPS
Udostępnij artykuł:

Umowa pomiędzy Mediami Regionalnymi a IAR została podpisana narok. Strony nie podają jej wartości. W ramach umowy dzienniki oraz18 serwisów internetowych, należących do spółki, będzie mogłokorzystać z informacji przygotowywanych przez IAR.

Piotr Warzeński, dyrektor IAR przyznaje, żejest to jeden z największych odbiorców (nie radiowych), z którymudało się podpisać umowę. Zaznacza również, że Informacyjna AgencjaRadiowa będzie starała się sprzedawać swój produkt podmiotom, którezrezygnowały lub planują zrezygnować z serwisów PAP.

Dotychczas, poza regionalnymi i lokalnymi rozgłośniamiradiowymi, największymi klientami IAR były m.in. portale: wp.pl,onet.pl, wprost24.pl, gazeta.pl a także "Gazeta Olsztyńska".

Media Regionalne zrezygnowały z serwisów PAP na początku br.uzasadniają swoją decyzję względami ekonomicznymi. W czasiewakacji, po półrocznym okresie wypowiedzenia, umowa wygasła.

RPS
Autor artykułu:
RPS
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały