iCrossing z globalnym budżetem reklamy cyfrowej LG

Firma LG Electronics zatrudniła agencję iCrossing do obsługi swojego globalnego budżetu reklamy cyfrowej.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na ten budżet iCrossing, którą w czerwcu zeszłego roku za 325 milionów dolarów przejęło wydawnictwo Hearst Corporation, pokonała inne, nie wymienione z nazwy agencje.

iCrossing będzie odpowiedzialna za ogólną globalną strategię LG w przestrzeni cyfrowej, w tym media, kreację i rozwijanie programów w wyszukiwarkach, serwisach społecznościowych i kanałach mobilnych.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady