Idea partnerem akcji Renault Polska 'Kierowca na szóstkę�

Usługi lokalizacyjne Idei ułatwiają kierowcom jazdę i zabezpieczają pojazdy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator cyfrowej sieci IDEA jest partnerem konkursu 'Kierowca na szóstkę' organizowanego przez Renault Polska. W ramach tego programu Idea dostarcza nowoczesne usługi lokalizacyjne dostępne w sieci Idea, m.in.: Idea Nawigator i Bezpieczne Auto, testowane przy wykorzystaniu kilkudziesięciu zestawów Idea POP zamontowanych w konkursowych samochodach Renault. Prezentacja samochodów i ich przekazane kierowcom biorącym udział w konkursie będzie miało miejsce 25.04.br. (godz. 13.00) w warszawskim hotelu Sheraton.

*Cieszymy się, że możemy być partnerem firmy Renault w konkursie 'Kierowca na szóstkę', który ma na celu edukację polskich kierowców w zakresie podnoszenia bezpieczeństwa i komfortu jazdy - mówi Sławomir Skrodzki, prezes zarządu i dyrektor generalny PTK Centertel - jako operator najdynamiczniejszej sieci komórkowej w Polsce często wspieramy dobre pomysły, a takim jest bez wątpienia konkurs Renault Polska 'Kierowca na szóstkę', którego jesteśmy parterem. Jestem przekonany, że biorący w nim udział kierowcy docenią wygodę i bezpieczeństwo jakie dają ich użytkownikom usługi lokalizacyjne dostępne w sieci Idea - m.in. Idea Nawigator i Bezpieczne Auto - przygotowane specjalnie do wygodnego zarządzania pojazdem i jego monitorowania".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię