Iga Świątek wraca w nowej reklamie Oshee

Marka napojów funkcjonalnych Oshee rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Iga Świątek wraca w nowej reklamie Oshee
Iga Świątek promuje Oshee

Pod nowym hasłem „Hydrate for Great Moments”, Oshee pokazuje, że prawdziwa siła nie rodzi się wyłącznie w blasku fleszy i na podium. Marka podkreśla znaczenie codziennych rutyn, takich jak odpowiednie nawodnienie – zarówno u sportowców, jak i u każdego, kto chce rozwijać swój potencjał i sięgać po więcej, ale na własnych warunkach.

Nowa platforma komunikacji

Kampania „Hydrate for Great Moments” to kontynuacja kierunku, który Oshee konsekwentnie rozwija od dłuższego czasu, redefiniując swoje miejsce z marki stricte sportowej na markę obecną w codziennym życiu.

Nowa platforma komunikacji rozszerza znaczenie hasła „Hydrate for Great” – podkreślając, że „great” nie musi oznaczać wyłącznie spektakularnych sukcesów. To także te mniej widoczne, ale ważne momenty skupienia, zmęczenia, odpoczynku czy czasu spędzonego z bliskimi.

Kampania z Igą Świątek – siła w codzienności

W nowym spocie kampanii nie zobaczymy Igi Świątek wyłącznie w akcji na korcie. Pokazano ją również w chwilach spokoju i regeneracji, skupienia, w naturalnych, osobistych momentach, które – choć pozornie zwyczajne – budują mentalną i fizyczną gotowość do wielkich wyzwań. 

– W sporcie wiele zależy od detali: odpowiednie przygotowanie, regeneracja i nawodnienie to elementy składowe mojej codzienności. Cieszę się, że mogę współpracować z marką, która rozumie, że prawdziwa siła rodzi się nie tylko podczas wielkich meczów, ale też w tych zwyczajnych chwilach – gdy odpoczywam, zbieram myśli, jestem z bliskimi. Chcemy wspólnie inspirować innych do sięgania po swoje małe-wielkie momenty – zarówno w sporcie, jak i w życiu. Dla mnie to właśnie one budują równowagę i gotowość do działania – mówi Iga Świątek, globalna ambasadorka marki Oshee. 

Nowa kampania debiutuje w telewizji, kanałach digital, w przestrzeni OOH oraz poprzez działania PR. Koncepcję kreatywną i scenariusz opracował dział marketingu Oshee, a za realizację odpowiada reżyser Szymon Pawlik i operator Monika Lenczewska. Ścieżkę dźwiękową spotu skomponował Rafał Kulczycki.

Spot z udziałem Igi Świątek to dopiero początek. Kampania „Hydrate for Great Moments” otwiera nowy rozdział w komunikacji Oshee, który będzie rozwijany w kolejnych miesiącach poprzez różnorodne formaty i działania marketingowe. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]