IKEA chce być ekspertem od snu, ruszą z kampanią „Save our sleep” (wideo)

IKEA rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych kampanię pod hasłem „Save our sleep”. W serii filmów, które powstały we współpracy z National Graographic i agencja Wavemaker (GroupM/WPP) pokazuje, że jest ekspertem od snu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
IKEA chce być ekspertem od snu, ruszą z kampanią „Save our sleep” (wideo)

Cztery filmy, które powstały na potrzeby kampanii, stworzone przez National Geographic z Wavemaker, pokazują różnych ludzi i różne sytuacje dotyczące sny.  Pierwszy z nich , „Small Bed Battle”, przedstawia parę osób walczących o miejsce w swoim malutkim łóżku. Narrator w tle relacjonuje to tak, jakby był to dokument. Problem zostaje rozwiązanym po tym, jak para idzie do IKEA i kupuje łóżko odpowiedniej wielkości.

Serial reklamowy będzie emitowany na dedykowanej mikrostronie National Geographic Bedroom Habitats , na Instagramie i na Facebooku. Ich wsparciem będą reklamy display.

Kampania ma również zwrócić uwagę na problem dotyczący Amerykanów – jeden na trzech narzeka, że ma niewystarczająco dużo snu.

Stworzony przez agencję Ogilvy spot telewizyjny „Planet Sleep” pokazuje z kolei, jak wygodne łóżko w sypialni może  „uratować zagrożony sen” poprzez wdrożenie prostych i niedrogich rozwiązań, takich jak nowe tańsze materace i ergonomiczne poduszki. Zaczyna się od pokazania zmęczonych ludzi . Cieszą się dopiero, gdy zdają sobie sprawę, że IKEA jest rozwiązaniem ich problemów ze snem.

- W skali globalnej średnia liczba godzin snu znacznie spadła w ciągu ostatnich 50 lat z ośmiu godzin do nieco ponad sześciu na dobę - mówi Joy Kelly, amerykański menedżer ds. mediów w IKEA. - Po latach szeroko zakrojonych badań na temat tego, jak ludzie żyją  i śpią w domu i wyciąganiu wniosków do tworzenia naszej oferty wiemy, że IKEA oferuje kompletne rozwiązania do sypialni, które mogą pomóc każdemu w zapewnieniu dobrego snu - dodaje.

Emitowane właśnie filmy są początkiem większej, całorocznej kampanii IKEA mającej na celu walkę ze spadkiem godzin snu w dzisiejszym społeczeństwie. Kampania ta ma pozycjonować szwedzkiego producenta mebli jako tego, który daje nadzieję na lepszy sen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii