IKEA w nowej kampanii o małych zmianach na dobry sen

Sieć sklepów IKEA rozpoczęła nową kampanię, w której prezentuje proste i niedrogie rozwiązania na dobry sen. Przygotowały ją agencje VMLY&R, Wavemaker (GroupM) i Garden of Words.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
IKEA w nowej kampanii o małych zmianach na dobry sen
fot.mat.pras.

IKEA rozpoczęła kampanię, w której porusza problem bezsenności. Proponuje w niej rozwiązania, które mają sprawić, że dobry odpoczynek będzie dla każdego na wyciągnięcie ręki.

Te rozwiązana to produkty, dzięki którym możliwe będzie dopasowanie dostępnej przestrzeni do własnych potrzeb i preferencji związanych ze spaniem.

Kampania rozpoczęła się 11 lipca i potrwa do końca września. Akcja obejmuje telewizję i digital (video, media społecznościowe, display). W ramach projektu powstały 3 filmy wideo w formatach 55”, 30” oraz 15” – dostępne na YouTube oraz VOD, a także 3 krótkie 6” bumpery. W telewizji zobaczyć będzie można 2 formaty: 30” i 15”.

 

Produkcją zajął się dom produkcyjny EdCommercials. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, fotografem – Robert Ceranowicz, scenografem – Robert Dąbrowski. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"