IKEA uczy na Facebooku, jak urządzić dom

W ramach działań na platformie komunikacyjnej „Niech żyje dom” IKEA ruszyła z akcją na Facebooku, w czasie której podczas livestreamów udzielane są porady dotyczące urządzania domu. W kampanii udział bierze udział m.in. Szymon Majewski. Akcję przygotowały i realizują Blue Ivy, Hash.fm, One Stream, Saatchi & Saatchi IS oraz zespół IKEA.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
IKEA uczy na Facebooku, jak urządzić dom

Streamy z poradami na żywo emitowane są na facebookowym profilu IKEA od końca listopada. Bohaterem każdego odcinka jest duet - Katarzyna Jaros-Puzio, projektant wnętrz IKEA Retail oraz Szymon Majewski. Razem z widzami uczy się, jak wprowadzać w życie poprawiające jego jakość zmiany. W premierowym odcinku „Jak dobrze zorganizować kuchnię?” wzięła również udział Marta Dymek, autorka bloga Jadłonomia, w kolejnym wystąpi prowadzący kanał popularnonaukowy na YouTube Crazy Nauka.

3 stycznia o g. 19.00 będzie można obejrzeć kolejny livestream, poświęcony urządzaniu sypialni.

Za realizację projektu odpowiadają agencje: Blue Ivy (produkcja i koordynacja działań), Hash.fm (influencers relations), One Stream (live streaming), Saatchi & Saatchi IS (kreacja) oraz engagement team IKEA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu