Ile osób ogląda Lotto w TVP Info?

Losowania Lotto, emitowane od 2 stycznia w TVP Info, śledzi średnio 548 tys. widzów. Skróty z wynikami prezentowane w Jedynce gromadzą 647 tys. osób.

Kamil Sokołowski / ks
Kamil Sokołowski / ks
Udostępnij artykuł:

Najlepszy wynik - 650 tys. widzów - w TVP Info zgromadziło losowanie nadane 7 stycznia o 22.15. Średni udział w rynku wyniósł 4,12 proc. w grupie 4+ oraz 1,84 proc. udziału w rynku w grupie 16-49. Skróty losowań w TVP1 mają 8,56 proc. udziału w grupie 4+ oraz  7,57 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.  

 

Dla porównania, średnia oglądalność losowań Lotto, w Polsacie wyniosła 1,77 mln widzów przy udziałach wynoszących 13 proc. w grupie 4+ i 14,57 proc. udziału w grupie 16-49. Studio Lotto w TVP Info najchętniej oglądają kobiety oraz osoby powyżej 55 roku życia.

Producentem wykonawczym programu "Studio Lotto"" jest firma Endemol Polska, która wraz z TVP pracuje nad nowym formatem audycji. Od 1 stycznia losowania gier Totalizatora Sportowego transmitowane są z nowego studia, w nowej oprawie i scenografii. W nowym programie "Studio LOTTO" pojawią się znani widzom prowadzący: Magdalena Ambrożko, Katarzyna Łoska-Ostrowska, Anna Rusiecka, Janusz Laskowski oraz Daniel Wieleba.

Kamil Sokołowski / ks
Autor artykułu:
Kamil Sokołowski / ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję