incolours.pl w internetowej kampanii Dulux

W internecie rusza kampania reklamowa farb Dulux. Najważniejszym elementem akcji jest serwis uruchomiony pod adresem www.incolours.pl.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie w internecie kampania reklamowa marki Dulux przybliża trendy kolorystyczne i różnorodność możliwości, jaką daje umiejętne łączenie barw we wnętrzach, modzie i designie. Akcja obejmuje przede wszystkim serwis incolours.pl, w którym można m.in. stworzyć własny zestaw ulubionych barw i zachować je w „Teczce Kolorów”. Z kolei aplikacja „Mouse Painter” pozwala wirtualnie sprawdzić, jak wybrane barwy będą wyglądały na ścianach konkretnego domu.

grafika

Serwis wspierają działania reklamowe prowadzone m.in. w portalach Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Goldenline.pl i Deccoria.pl oraz w serwisach społecznościowych, m.in. Facebook i Twitter. Kreację i strategię kampanii – zaplanowanej do marca – przygotowała agencja OS3 multimedia, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.  

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style