„Pełnia dobrego życia” w wizerunkowej reklamie Indykpolu (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa marki Indykpol obejmującej produkty z mięsa indyków. Przy akcji, prowadzonej pod hasłem „Pełnia dobrego życia”, pracuje dom mediowy Codemedia, który zaczyna tym samym stałą obsługę Grupy Indykpol.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Pełnia dobrego życia” w wizerunkowej reklamie Indykpolu (wideo)

Kampania podkreśla, jak ważne jest wybieranie wartościowych artykułów żywnościowych. Reklamy mają przekonywać odbiorców, że Indykpol to nowoczesna polska marka, której produkty są oparte o wyjątkowe mięso indycze, a producent bierze za nie pełną odpowiedzialność, kontrolując proces ich powstawania od paszy, aż do półki sklepowej

- Celem naszej aktualnej akcji jest budowanie wizerunku marki Indykpol jako polskiego producenta jakościowego mięsa indyczego i jego przetworów - dobrego jedzenia, które daje dobre życie - mówi Urszula Gełczewska, communication manager w Indykpol Brand.

Kampania obejmuje cztery największe stacje telewizyjne oraz szereg kanałów tematycznych (m.in. TVN24, TVN Style, Polsat Cafe, TVP HD).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia, który poprzednio współpracował z Grupą Indykpol przy wybranych projektach, a obecnie zaczęła stałą obsługę. - Po wygranym przetargu na pełną obsługę jesteśmy odpowiedzialni za opracowanie strategicznego podejścia do zakupu mediów oraz za ich planowanie przez cały rok - opisuje Bartosz Zientek, group account director w Codemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"