Infor stawia na internet

Grupa Wydawnicza Infor opracowała nową, trzyletnią strategię obecności w internecie.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W celu jej sprawnego wdrożenia firma zmienila swoją strukturę organizacyjną.

Dyrektorem projektu został Michał Prysłopski, wcześniej odpowiedzialny w portalu Gazeta.pl m.in. za serwisy Dom, Praca i Gospodarka, rozwój systemu zarządzania treściami Gazeta.pl oraz współtworzący serwis korporacyjny Agora.pl.

Za marketing produktów elektronicznych odpowiada Paweł Dobosz, wcześniej dyrektor promocji „Gazety Prawnej“.

Inform planuje regularne wprowadzanie nowych produktów i serwisów elektronicznych. Szczegółów firma nie zdradza.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu