Initiative wygrał przetarg mediowy marki Kubota

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową kultowej polskiej marki Kubota.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Initiative wygrał przetarg mediowy marki Kubota

Notowana na rynku NewConnect Kubota jest znana przede wszystkim z ikonicznych klapków. W ostatnich latach znacznie rozwinęła swoją ofertę, rozszerzając ją o linię odzieży i akcesoriów, i docierając do coraz szerszego grona odbiorców.

W ramach współpracy zespół Initiative będzie odpowiadał za strategiczne doradztwo oraz kompleksowe planowanie i zakup mediów. Współpraca rozpoczęła się w marcu 2025 i jeszcze w tym miesiącu rozpocznie się pierwsza wspólnie zrealizowana kampania Kubota.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

Wcześniej marka Kubota współpracowała z Havas Media Network.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały