Intel wybrał OMD

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na globalną obsługę medialnąkoncernu Intel.

km
km
Udostępnij artykuł:

OMD - należący do Omnicom Group - w pokonanym polu zostawiłStarcom oraz dotychczasowy dom mediowy Intela Universal McCann -informuje serwis Adweek. Budżet jakim będzie dysponować OMD tookoło 300 milionów dolarów.

Oprócz trzech wspomnianych domów mediowych w początkowej fazieprzetargu walczyły także Mediaedge:cia oraz ZenithOptimedia.Postępowaniem przetargowym nowego budżetu największego producentaprocesorów komputerowych na świecie zajmowała się agencja ArkAdvisors.

Niedawno OMD została uznana agencją roku w zestawieniu GunnReport for Media. Znalazła się ona na czele rankingupodsumowującego osiągnięcia w środowisku mediowym całego świataczwarty rok z rzędu.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?