„Intelligence”, „Nowe gliny” i „Detektyw Monk” w AXN

W marcu 2017 roku kanał AXN rozpocznie emisję trzech nowych seriali: „Intelligence”, „Nowe gliny” i „Detektyw Monk”. Widzowie na antenie stacji zobaczą również filmy „Twister”, „Góra Dantego” i „Powrót do przyszłości”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Intelligence”, „Nowe gliny” i „Detektyw Monk” w AXN

„Intelligence” to historia agenta specjalnego amerykańskiego cyberwywiadu, któremu wszczepiono do mózgu mikrochip. Produkcję na antenie AXN będzie można oglądać w czwartki o godz. 19.00, począwszy od 23 marca.

Od poniedziałku do piątku o 20.00 (od 8 marca) stacja będzie pokazywać „Nowe gliny”. Jest to kanadyjki serial, pokazujący życie pięciu świeżo upieczonych absolwentów Akademii Policyjnej w Toronto.

Kanał rozpocznie emisję również kultowego „Detektywa Monka” (od 29 marca w dni powszednie o 17.00). Serial ten przedstawia przygody cierpiącego na nerwicę natręctw byłego policjanta, Adrian Monka (w tej roli Tony Shalhoub).

W nadchodzącym miesiącu na antenie AXN będzie można obejrzeć również takie filmy, jak m.in. „Twister” (11 marca o 19:45), „Góra Dantego” (Tego samego dnia o 22:00) i „Powrót do przyszłości” (17 marca o 21:00).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu