Interaktywna kampania samochodów dostawczych Maxus

Vena Art przygotowała interaktywną kampanię wchodzącej na polskirynek, brytyjskiej marki samochodów dostawczych Maxus. Kampaniapotrwa do końca bieżącego roku.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Strategia promocji Maxus zakłada kierowanie przekazu głównie domałych i średnich przedsiębiorstw z uwagi na przeznaczenie,parametry techniczne auta oraz konkurencyjną cenę w tej kategoriipojazdów.

Budowanie zasięgu wizerunkowej kampanii w grupie potencjalnychnabywców Maxus oparto w mniejszym stopniu na ogólnych portalachinformacyjnych, np. Wirtualna Polska, koncentrując się nasprofilowanych witrynach dla przedsiębiorców.

Realizacją kampanii w poszczególnych segmentach Vena Artpowierzyła: CorMedia, IDMnet, ADnet i ARBOmedia.

W działaniach zostały wykorzystane mailingi, billboardy,doublebillboardy, rectangle, pozycjonowanie stron za pośrednictwemwyszukiwarki Google oraz działania PR.

Kampanię w sieci wspierają katalogi produktowe oraz reklamyprasowe zaprojektowane przez Vena Art.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej