Interia wprowadza nowy cennik reklamowy i rezygnuje z reklam warstwowych

Grupa Interia wprowadziła nowy cennik reklamowy i zaoferowała w nim rozliczenia reklam w modelu viewable cost per mile (VCPM). Wydawca zrezygnował też z irytującego użytkowników formatu reklam warstwowych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Interia wprowadza nowy cennik reklamowy i rezygnuje z reklam warstwowych
fot. Shutterstock.com

W komunikacie Interia poinformowała, że w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów i w zgodzie ze standardem widoczności ustalonym przez IAB, do nowego cennika wprowadzona została możliwość rozliczania reklam w modelu Viewable Cost Per Mile (VCPM).

Oferta oznacza zakup reklam w rozliczeniu za widoczne odsłony, na podstawie statystyk własnych portalu lub zewnętrznych. Wydawca podkreśla, że aby ułatwić reklamodawcom korzystanie z nowego rozwiązania, wprowadzona została jednolita dopłata za rozliczenie VCPM dla wszystkich produktów objętych nowym modelem.

Produkty reklamowe Interii obecnie dostępne w modelu VCPM to:- wszystkie podstawowe produkty odsłonowe Interii- wszystkie zasięgowe pakiety odsłon w Interii- reklamy Audience Targeting (z wyłączeniem reklam Pre Roll)- wszystkie „Moje Pakiety" - pakiety odsłon na wybranych serwisach tematycznych Interii.

Interia zrezygnowała także z nielubianymi przez użytkowników reklamami warstwowymi, tzw. „z krzyżykiem". Najnowszy cennik nie zawiera produktów takich jak: XHTML, toplayer, commercial break, scroll footer, wszystkich formatów scrollowanych i push-down.  Firma zastrzega, że niektóre formy warstwowe dostępne są już tylko w aplikacjach Interii na smartfony.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski