Irka Marsze w kampanii sklepów Intermarché (wideo)

Sieć sklepów Intermarché (należąca o Grupy Muszkieterowie) prowadzi kampanię reklamową, której główną bohaterką jest Irka Marsze.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie kobieta robi z dziećmi zakupy w sklepie Intermarché. Opisuje przy tym widzom, że w Intermarché dostępna jest szeroka oferta produktów (m.in. pieczywo, nabiał, wędliny i mięso, warzywa i owoce) z wieloma promocjami.

Bohaterka przedstawia się kobietom jako Irka Marsze, a reklama kończy sloganem „Ciesz się niską ceną. Z Ireną”. Nie zmieniło się hasło główne Intermarché: „Świeżo. Tanio. Z optymizmem”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/uokik-sprawdza-rabaty-retro-w-kauflandzie-eurocash-i-intermarche-podejrzewa-nieuczciwe-traktowanie-dostawcow,7170409685354113a ##

To ciąg dalszy komunikacji reklamowej Intermarché rozpoczętej wiosną 2019 roku. Wtedy w spocie ta sama bohaterka co obecnie z radością robiła w sklepie tej sieci zakupy i przygotowywała posiłki dla rodziny.

 

Kreacją nowej kampanii zajęła się agencja DDB Warszawa, a produkcją spotu - studio foodoo.

Działania reklamowe Intermarché obejmują przede wszystkim telewizję, internet, radio oraz same sklepy tej sieci. W ostatnich latach za planowanie i zakup mediów dla firmy odpowiadał dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję