Internauci pomagają w sieci informacjami i radami

80 proc. polskich internautów spotkało się w sieci z pomocą w formie znalezienia informacji lub porady fachowej – wynika z sondażu MillwardBrown SMG/KRC. Wsparcie finansowe i rzeczowe są w polskim internecie zdecydowanie mniej popularne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pomoc w znalezieniu informacji i porada fachowa to najczęściej występujące wśród polskich internautów formy wsparcia innych. Z oboma kontakt miało ok. 80 proc użytkowników sieci w naszym kraju, korzystanie z nich deklaruje ok. dwie trzecie, a udzielenie – mniej niż połowa. Dość popularnym sposobem pomocy jest również tworzenie treści dla innych. Natomiast do wspierania kogoś finansowo lub rzeczowo przez internet dochodzi w Polsce zdecydowanie rzadziej. Otrzymanie lub udzielenie tej formy pomocy deklaruje mniej więcej co dziewiąty–ósmy respondent.

grafika

Polscy internauci najbardziej chcieliby wspierać innych w sieci, pomagając w znalezieniu informacji. Nieco mniej osób jest zainteresowanych udzielaniem różnego rodzaju porad. W ogóle pomagać innym przez internet nie chce jedynie 6 proc. użytkowników sieci.

grafika

Badanie sposobów udzielania i otrzymywania pomocy przez internet w Polsce zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie serwisu podajdalej.pl od 2 do 9 listopada ubiegłego roku. Ankiety typu CAWI objęły grupę 503 internautów reprezentatywną dla polskich użytkowników sieci w wieku 15-65 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu