Internet zwiększa oglądalność programów i seriali telewizyjnych

Widzowie, którzy znajdą program lub serial telewizyjny w sieci,zaczynają go oglądać również w telewizji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez Yahoo i agencję interaktywnąDeep Focus wynika, że 19 procent respondentów, którzy znaleźli wsieci program lub serial przed jego telewizyjną premierą, ogląda gopóźniej na małym ekranie - informuje serwis ClickZ.

Tak samo było w przypadku 13 procent badanych, którzy danyprogram lub serial znaleźli online już po tym jak został onwyemitowany w telewizji.

Z kolei 70 procent respondentów, którzy szukali w sieci programulub serialu przed premierą jego drugiego sezonu, później regularnieoglądało go w telewizji. Natomiast w przypadku gdy drugi sezonprogramu lub serialu już się rozpoczął, 39 procent szukających najego temat informacji w sieci oglądało go później na małymekranie.

Wyniki tego badania pokazują, że odpowiednia promocja winternecie i dostarczanie użytkownikom jak największej liczbyinformacji, pozytywnie wpływa na telewizyjną oglądalność programówi seriali.

źródło: ClckZ

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu