Internetowe księgarnie Ravelo i PWN wprowadzają płatności Masterpass

Internetowe księgarnie Ravelo i PWN wprowadziły możliwość płacenia za zakupy za pomocą platformy rozliczeniowej Masterpass. W ramach promocji użytkownicy dokonujący płatności przez Masterpass otrzymują bon o wartości 15 złotych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Masterpass to portfel elektroniczny stworzony przez Mastercard, który ma pozwalać w szybki i wygodny sposób dokonać płatności,dzięki możliwości przechowywania danych płatniczych i adresowych.

Jak informuje grupa PWN aktualnie z płatności Masterpass można skorzystać w jej dwóch księgarniach internetowych: Ravelo.pl oraz Księgarni Internetowej PWN.  

Premiera nowej formy płatności połączona jest z promocją dla kupujących. Każdy, kto włoży do koszyka produkty o wartości min. 25 zł i wybierze płatność Masterpass otrzyma 15 zł rabatu na aktualnie składane zamówienia.

- Według raportu GoMobi i Izby Gospodarki Elektronicznej z 2017 roku, badającego zwyczaje zakupowe polskich internautów, aż 46 proc. z nich dokonuje płatności elektronicznych, w tym 38 proc. płaci mobilnie – podkreśla w komunikacie Dorota Bachman, prezes Ravelo/Grupa PWN. - Wpisując się w ten trend chcemy zapewnić naszym klientom komfort łatwych i bezpiecznych zakupów. Dlatego podjęliśmy decyzję o współpracy z Mastercard i udostępnieniu Masterpass w dwóch z naszych księgarni.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?