Isobar zrealizuje globalną kampanię promującą Egipt, również w Polsce

Egipska Rada Promocji Turystyki (ETPB) wybrała agencję Isobar (należącą do Dentsu Aegis Network) jako globalną agencję cyfrową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zadaniem Isobar będzie promowanie turystyki w Egipcie. W tym celu została opracowana międzynarodowa strategia w zakresie social mediów, content marketingu, experience marketingu i mediów cyfrowych.

Obejmuje ona 17 kluczowych rynków, wśród których są m.in. Chiny, Japonia, Niemcy, Włochy, Francja, Hiszpania, Szwecja, Czechy, Polska, Rosja, Ukraina, Kazachstan, Indie, USA, Wielka Brytania. Działania mają być skoncentrowanie na mediach cyfrowych i umocnieniu lojalności wobec marki.

Isobar będzie odpowiedzialne za działania mające przyspieszyć rozwój turystyki w Egipcie poprzez dostarczanie spersonalizowanych rozwiązań, które stymulują zaangażowanie, transakcje i lojalność. Agencja planuje zastosować podejście oparte na danych do tworzenia, dystrybucji, pomiaru i optymalizacji treści dostosowanych do lokalnych odbiorców, które pokazują piękno, gościnność i przygodę w Egipcie.

Wykorzystując dane, Isobar dostarczy praktycznych informacji na temat odpowiednich kanałów cyfrowych i punktów styku. Panel M1, czyli zastrzeżone przez firmę Dentsu Aegis globalne badanie konsumenckie, ujawnił wykorzystanie określonych kanałów komunikacji i ich wpływ na podejmowanie decyzji przez klienta. Wykorzystując dane demograficzne konsumentów, nawyki związane ze stylem życia i codzienne nawyki, marki mogą uzyskać głębsze zrozumienie zachowań swoich klientów i tworzyć bardziej odpowiednie kontekstowo treści i doświadczenia cyfrowe.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]