Jacek Borkowski reklamuje ArthroStop (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa ArthroStopu Plus z Imbirem. Akcję, której twarzą jest Jacek Borkowski, przygotowały firmy ASC Communication Group, Invitiave i Open Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa ArthroStopu Plus z Imbirem podkreśla, że dzięki swojej złożonej, czterostopniowej formule wspomaga on układ ruchowy i stawy. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Sprawdzony sposób na stawy”, występuje aktor Jacek Borkowski.

Działania reklamowe obejmują telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w największych kanałach ogólnopolskich), prasę (reklamy w czasopismach poradnikowych, lifestylowych i specjalistycznych – skierowanych do lekarzy i farmaceutów) oraz internet. Kreację kampanii przygotowała firma ASC Communication Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Invitiave, a za działania PR odpowiada agencja Open Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy