Jacek Bykowski dyrektorem marketingu i rozwoju biznesu w ATM

Jacek Bykowski dołączył do spółki ATM i objął stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju biznesu. Poprzednio był prezesem zarządu mPay.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Jacek Bykowski dyrektorem marketingu i rozwoju biznesu w ATM

Do jego zadań należy m.in. za rozwój usług spółki, a także wzmocnienie obecności firmy na rynkach zagranicznych.

- Jacek jest energicznym i skutecznym menedżerem. Jestem przekonany, że jego bogate doświadczenie biznesowe, zapał i energia do działania zaowocują niebawem większą dynamiką wprowadzania nowych produktów dla klientów i umocnieniem pozycji ATM na rynkach zagranicznych - mówi Tadeusz Czichon, prezes zarządu spółki ATM.

Poprzednio Jacek Bykowski pełnił funkcję prezesa zarządu w spółce mPay, gdzie odpowiadał za budowanie strategii rozwoju w obszarze płatności mobilnych i zwiększenie rentowności. Wcześniej Bykowski był wicedyrektorem departamentu strategii w Polkomtelu. Pracował również w Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel.

Jest absolwentem ekonomii w Szkole Głównej Handlowej. Uczestniczył również w programie Executive na uniwersytetach we Francji i w Wielkiej Brytanii.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe