Jacek Mireński: z Grayling na dyrektora PR marki 4F

Jacek Mireński objął stanowisko dyrektora PR i komunikacji korporacyjnej w spółce OTCF, do której należy marka odzieży sportowej 4F. Przeszedł tam z agencji Grayling.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jacek Mireński: z Grayling na dyrektora PR marki 4F

W agencji Grayling Jacek Mireński pracował od początku 2014 roku. Najpierw jako new business director odpowiedzialny za region CEE, CIS & Russia, a ostatnio jako head of public relations.

Wcześniej pracował m.in. jako senior consultant w Massage House, account director w Mmd, konsultant w Questia i associate w Burson-Marsteller.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"