Głównym zadaniem Szczepana jest dalsza rozbudowa działu marketingu agencji, pod kątem jeszcze szerszej, strategicznej obsługi klientów.
- Intellect działa od kilkunastu lat, przy czym przez dłuższy czas działaliśmy jako software house. Natomiast od kilku lat konsekwentnie budujemy kompetencje agencji digitalowej full-service i przyjście Jacka Szczepana do naszej firmy jest szczególnie ważne właśnie w tym kontekście. Jacek skupi się m.in. na rozbudowie kompetencji agencji w zakresie wsparcia strategicznego dla marek, content marketingu, koncepcji kreatywnych, Social Mediów. Dodatkowo zadba o działania marketingowe i PR dla samej agencji - mówi Wojciech Smoleń, właściciel i prezes agencji Intellect.
Jacek Szczepan zastąpił Aleksandrę Juchę, dotychczasową marketing & PR manager agencji, która obecnie udała się na urlop macierzyński. Po jej powrocie do firmy oboje będą zajmować się dalszym rozwojem działu marketingu.

Przez ostatnie dwa lata pracował w agencji Veneo, w której odpowiadał m.in. za kampanie dla krakowskiego dewelopera Megapolis czy Poczty Polskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał także prowadząc własną agencję koncertową Soulstone Gathering, która odpowiedzialna jest m.in. za organizację krakowskiego festiwalu o tej samej nazwie.
Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Faktycznie, zmiany algorytmów na bezpieczniejsze mają uzasadnienie. Google zwróciło uwagę na sposoby wykorzystywania https, jednak obecnie nie zostały udowodnione większe korzyści płynące z zastosowania tego protokołu. Jednym z powodów jest to, że jest to jeden z wielu elementów, według których Google wartościuje stronę www. Pisaliśmy o tym na naszej stronie: eactive.pl/pozycjonowanie/news/czy-https-ma-magiczna-moc
Faktycznie, zmiany algorytmów na bezpieczniejsze mają uzasadnienie. Google zwróciło uwagę na sposoby wykorzystywania https, jednak obecnie nie zostały udowodnione większe korzyści płynące z zastosowania tego protokołu. Jednym z powodów jest to, że jest to jeden z wielu elementów, według których Google wartościuje stronę www. Pisaliśmy o tym na naszej stronie: http://www.eactive.pl/pozycjonowanie/news/czy-https-ma-magiczna-moc/