Jack Daniel’s z kampanią i konkursem „Dziś zdarza się tylko raz”

Trwa konkurs konsumencki, będący częścią nowej platformy komunikacyjnej marki whisky Jack Daniel’s „Dziś zdarza się tylko raz”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jack Daniel’s z kampanią i konkursem „Dziś zdarza się tylko raz”

Zadaniem konsumentów jest podzielenie się tym, co zawsze chcieli zrobić, ale nie mieli czasu, możliwości lub odwagi. Oprócz możliwości wygrania atrakcyjnych nagród, konsumenci mogą zobaczyć, jak na stronie konkursowej butelka Jack’a napełnia się ich aktami odwagi. Konkurs trwa do 4 czerwca.

Co tydzień do wygrania nagroda pieniężna w wysokości 7777 zł (dla siedmiu osób) oraz 77 aparatów Instax Camera Mini 11.

Za wypracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create. Zakres działań K2 Create obejmuje komunikację w digitalu i mediach społecznościowych. Za współpracę z influencerami odpowiada Streetcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej