Jadalny billboard reklamuje przekąski Nakd (wideo)

Firma Natural Balance Foods promuje przekąski Nakd billboardem wykonanym z owoców i orzechów. Zachęca konsumentów, by wybrali swój ulubiony smak.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Natural Balance Foods otworzył właśnie w tym tygodniu sklep z przekąskami Nakd w centrum handlowym Shepherds Bush Westfield. By zachęcić konsumentów do swoich produktów, nieopodal zainstalował billboard całkowicie wykonany z jadalnych produktów, głównie owoców i orzechów. Stworzono z nich napis „Znajdź swój ulubiony”. Hasło to jest też oficjalnym tagiem kampanii marki.

Jadalny billboard powstał po to, by zaprezentować konsumentom różnorodność przekąsek marki Nakd pozycjonowanych jako szybkie, wygodne i zdrowe. Każdy z konsumentów może się nimi bezpłatnie poczęstować.

We've been busy spreading big smiles with our simply yummy Nakd goodies at the #FINDYOURFAVE board this week! Which flavour have you not tried yet? Posted by nakd Wholefoods on 12 września 2015

Klip pokazujący, jak powstawał jadalny billboard, zamieszczono m.in. na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Klasyczne reklamy pojawią się w prasie oraz na ulicach Londynu.

Działania dla Natural Balance Foods realizuje agencja Total Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"