Jak dzieci wydoroślały dla TUI (wideo making of)

Jak przygotowano ostatnie reklamy TUI Poland, w których rodzinne wakacje zachwalają „dorosłe” dzieci? Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W prowadzonej pod koniec ub.r. kampanii TUI Poland kilkoro dzieci wcieliło się w rolę dorosłych, na poważnie omawiając zalety rodzinnych wakacji oferowanych przez tę firmę. Akcja - promująca ofertę first minute - oprócz telewizji obejmowała radio i internet.

Spot na potrzeby kampanii nakręcono podczas jednego z ciepłych, listopadowych weekendów w podwarszawskich Włochach. Reżyserem i autorem zdjęć do filmu jest Piotr Janowski, a za całą realizację odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films.

Koncepcją kreatywną i realizacją kampanii zajęła się agencja Brasil, a media kupił dom mediowy MediaVest.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek