Grupa Polsat Plus reklamuje pakiety z Disney+

Rozpoczęła się kampania reklamowa pakietów Polsat Box, Plusa, Netii i Polsat Box Go z serwisem streamingowym Disney+.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa Polsat Plus reklamuje pakiety z Disney+

W dniu premiery usługa streamingowa pojawiła się w ofertach Polsat Box, Plusa, Netii i Polsat Box Go. Grupa Polsat Plus to jedyny operator usług płatnej telewizji i telekomunikacyjny w Polsce, który oferuje Disney+. Kampanię dla wszystkich czterech marek przygotowała agencja Freundschaft.

Oferta Plusa z Disney + promowana jest w wersji z abonamentem głosowym oraz internetowym (Internet 5G/LTE i Plus Światłowód). Polsat Box oferuje pakiety telewizji razem z Disney+ w ofertach z pakietem L i z pakietami dodatkowymi oraz abonamentem od 100 zł/miesięcznie. Oferta promowana jest także w nowym pakiecie Polsat Box Go Premium z Disney+.

- Kooperacja Plusa i Disneya to spore wyzwanie. Musieliśmy dostosować się do wytycznych zza oceanu i pracować w dużej dyscyplinie czasowej - mówi Weronka Zielińska, creative group head Freundschaft.

W spotach występują aktorzy Jacek Braciak i Wojciech Mecwaldowski, grający już wcześniej w reklamach grupy Polsat Plus.

W ramach kampanii Freundschaft przygotowało spoty telewizyjne, radiowe, kampanię OoH oraz materiały do salonów.

Produkcją kampanii zajęła się firma TFP, a planowaniem i zakupem mediów Vizeum.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/disney-oferta-polskie-produkcje-cena-promocja-szef-disneya ##

Disney+ od 14 czerwca w Polsce

W pierwszym tygodniu od startu Disney+ w Polsce (od 14 czerwca) łączna oglądalność platformy wyniosła 1,9 miliona osób - wynika z danych Nielsena. To około 700 tys. więcej widzów niż w pierwszych siedmiu dniach istnienia platformy HBO Max, która zadebiutowała nad Wisłą w marcu. Widzowie oglądają treści w Disney+ głównie na telewizorach., rzadziej na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Disney+ wszedł do Polski po niemal trzech latach od debiutu w Stanach Zjednoczonych. Kontent w serwisie został zgromadzony pod sześcioma markami: Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic i Star.  W ofercie jest 800 filmów, ponad 1800 seriali, w tym 150 oryginalnych produkcji Disney+.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami