„Jak schudnąć na zawsze” wydaniem specjalnym tygodnika „Tylko Zdrowie”

We wtorek, 14 marca br. ukaże się pierwszy numer pisma „Jak schudnąć na zawsze”, które w całości poświęcone jest odchudzaniu. Tytuł jest wydaniem specjalnym tygodnika „Tylko Zdrowie”, ukazującego się w piątki z „Gazetą Wyborczą” (Agora).

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Jak schudnąć na zawsze” wydaniem specjalnym tygodnika „Tylko Zdrowie”

Z wydania czytelnicy mogą się dowiedzieć, jakie są sekrety szczupłych ludzi, jak działa układ trawienny, czy głodówka pomaga w odchudzaniu, czy faktycznie to geny są odpowiedzialne za naszą sylwetkę oraz które zioła i suplementy naprawdę pomagają w odchudzaniu.

Redakcja prezentuje najlepsze i najgorsze diety świata, tłumaczy, czy tłuszcz jest naszym przyjacielem czy wrogiem oraz doradza, o czym myśleć, żeby nie myśleć o jedzeniu. W wydaniu eksperci wyjaśniają, jaka jest różnica między głodem fizycznym a emocjonalnym oraz dlaczego płuca i właściwa temperatura są ważne w odchudzaniu, a także zachęca do chodzenia i podpowiada, jak nie przytyć na wakacjach.

W wydaniu rad udzielają eksperci, m.in. specjalista żywieniowy Konrad Gaca, Karolina i Maciej Szaciłłowie - autorzy książek i promotorzy zdrowego żywienia, a także lekarze różnych specjalności, m.in. endokrynolodzy i immunolodzy, a także dietetycy. Swoimi przepisami na lekkie i zdrowe dania dzielą się: blogerka kulinarna Sarah Britton, szef kuchni Grzegorz Łapanowski oraz ekspertka kulinarna Małgorzata Minta. Zestawy krótkich i skutecznych ćwiczeń przyspieszających metabolizm przygotowały m.in. ekspertki serwisu Myfitness.pl Marlena Ciborowska oraz Adrianna Palka.

Pismo „Jak schudnąć na zawsze” dostępne jest w punktach sprzedaży prasy przez kolejne trzy miesiące. Wydanie kupić można również na Kulturalnysklep.pl oraz - w formie cyfrowej - na Publio.pl. Numer kosztuje 11,99 zł i zawiera 124 strony w formacie 205x270 mm.

Wydanie specjalne „Jak schudnąć na zawsze” wspiera promocja w prasie („Dziecko”), w internecie (Wyborcza.pl, Myfitness.pl), w telewizji (Metro) oraz autopromocja. Działania reklamowe przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]