Smartfony iPhone 11 do wygrania w konkursie BFGoodrich

Marka opon BFGoodrich (Michelin) przygotowała dla klientów akcję promocyjną, którą wspiera kampania pod hasłem „Be the real one - ruszaj po nagrody”. Do wygrania m.in. smartfony Apple iPhone 11. Kampanię reklamową akcji przeprowadza Publicis Worldwide Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Konkurs BFGoodrich jest kierowany do przedsiębiorców, którzy zdecydują się na zakup opon ciężarowych BFGoodrich i zarejestrują fakturę na wskazanej stronie.

Akcja promocyjna realizowana jest w wybranych punktach sprzedaży oraz w internecie, na dedykowanej platformie promocyjnej połączonej z globalnym portalem dla firm transportowych – Michelin MyPortal.

Zasady konkursu BFGoodrich

Aby wziąć udział w konkursie, należy d 31 lipca kupić co najmniej 4 nowe opony marki BFGoodrich do samochodów ciężarowych w jednym z wybranych punktów sprzedaży. Następnie na platformie Michelin MyPortal należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, zarejestrować paragon i wybrać jedną z trzech nagród gwarantowanych (powerbank, ciśnieniomierz do opon lub plecak).

Nagrodą dodatkową jest iPhone’a 11 Pro 256 GB Space Gray. Aby zdobyć tę nagrodę, należy odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego wybrałem markę BFGoodrich do mojej ciężarówki?”.

Internetowe kreacje reklamowe promujące konkurs będzie można zobaczyć na łamach serwisów branżowych.

Organizatorem konkursu i promocji jest Michelin Polska. Za kampanię promująca akcję odpowiada Publicis Worldwide Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]