ZPR Media poszukuje uczestników do „Jaka to melodia?”

Grupa ZPR Media poszukuje uczestników do nowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?”, który nadawany jest w TVP1.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
ZPR Media poszukuje uczestników do „Jaka to melodia?”
Rafał Brzozowski w „Jaka to melodia?”; fot. TVP

Aby wziąć udział w castingu do „Jaka to melodia?”, należy wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres casting@grupazpr.pl. Szczegółowe informacje dotyczące aplikacji dostępne są pod nr telefonu 728 370 146.

Za realizację „Jaka to melodia?” od 2018 roku odpowiada Grupa ZPR Media. Aktualnie teleturniej nadawany jest w telewizyjnej Jedynce od poniedziałku do piątku o godz. 17.15 oraz w soboty i niedziele o 18.40.

Gospodarzem „Jaka to melodia?” od sezonu 2019/2020 jest Rafał Brzozowski. W sezonie 2018/2019 teleturniej prowadził Norbert „Norbi” Dudziuk, a przez poprzednie 21 lat w tej roli występował Robert Janowski.

1,08 mln widzów w sezonie 2022/2023

Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 3 września do 9 października 2022 roku wyniosła 1,08 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,65 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,70 proc. w grupie 16-49 i 7,88 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-koniec-tureckie-seriale-zagraniczne-tylko-polskie-seriale,7169689906673793a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK