Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephora

Sieć perfumerii Sephora utworzyła nowe stanowisko dyrektora e-commerce na rynek Polski i Czech. Objął je Jakub Gierszyński.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephora
Jakub Gierszyński

Gierszyński odpowiada za rozwój e-commerce w kierunku strategii omnichannel, kierując pracą zespołów e-commerce Sephory w Polsce oraz w Czechach.

Ostatnio w Inter Cars

Jakub Gierszyński poprzednio był dyrektor e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars, gdzie rozwijał strategię omnichannel B2C. Wcześniej pracował jako dyrektor e-commerce w firmie Decathlon, w której skupiał się na wsparciu strategii omnichannel, w tym transformacji cyfrowej oraz generowaniu sprzedaży w kanałach online.

Z wykształcenia magister prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz stosunków międzynarodowych Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Członek Rady Fundacji GS1 Polska na kadencje 2020-2024 oraz Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej na kadencję 2017-2020.

Sephora to jedna z największych sieci perfumerii w Europie. Pierwszą z nich otworzyła w 1970 roku w Paryżu. Od tamtej pory sklepy Sephora funkcjonują w całej Europie, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Azji. Łącznie sieć liczy ponad 2,6 tys. drogerii. W Polsce Sephora ma 101 placówek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]